1. მიწოდების სერვისი და პირობები

 მომხმარებელს მიწოდების სერვისით სარგებლობა შეუძლია მთელი საქართველოს მასშტაბით:

  • თბილისში მიწოდების ვადა – 1-3 სამუშაო დღე (ღირებულება – 5 ლარი)
  • საქართველოს რეგიონებში მიწოდების ვადა – 2-5 სამუშაო დღე (ღირებულება – 10 ლარი)
  • მიწოდებას განახორციელებს შპს „საქართველოს ფოსტა“ (ს/ნ 203836233) (რეგისტრირებული მისამართი: საქართველო, თბილისი, ჩუღურეთის რაიონი, ვაგზლის მოედანი N2)
  • SBM Store საკურიერო მომსახურების გაწევის მიზნით შპს „საქართველოს ფოსტას“ გადასცემს მომხმარებლის პერსონალურ მონაცემებს, კერძოდ: სახელს, გვარს, მისამართსა და ტელეფონის ნომერს;
  • SBM Store-ის პასუხისმგებლობა სრულდება პროდუქციის საკურიერო კომპანიისთვის გადაცემის მომენტიდან და შესაბამისად, პროდუქციის დაკარგვისა და დაზიანების რისკი სრულად გადადის საკურიერო კომპანიაზე

  1. მომხმარებლის უფლებები

პროდუქციის უპირობო დაბრუნება

  • მომხმარებელს აქვს უპირობო უფლება, ნივთის მიღებიდან 14 დღის განმავლობაში უარი თქვას ონლაინ შესყიდვაზე და დააბრუნოს პროდუქტი. ამ შემთხვევაში მას არ მოეთხოვება რაიმე მიზეზის ახსნა ან დასაბუთება;
  • მომხმარებელს შეუძლია პროდუქციის დაბრუნებაზე მოთხოვნა გააგზავნოს SBM Store-ის ელექტრონულ მისამართზე store@sbm.ge -ზე შეტყობინების გაგზავნის გზით;
  • აღნიშნული 14-დღიანი ვადის ამოწურვის შემდეგ, მომხმარებელი ვეღარ ისარგებლებს პროდუქტის უპირობო დაბრუნების შესაძლებლობით;
  • პროდუქციის დაბრუნების, გადაცვლის, მათ შორის უპირობოდ დაბრუნების უფლება არ ვრცელდება ისეთ პროდუქციაზე, რომელიც მომხმარებელს მიეწოდა ჰერმეტულად დაცულ მდგომარეობაში, მისი ჰერმეტულობა მიწოდების შემდეგ დაირღვა და ამდენად, შეუძლებელია მისი დაბრუნება ჯანმრთელობის ან ჰიგიენური ნორმების დაცვის გამო. პროდუქციის ასეთ კატეგორიას მიეკუთვნება მათ შორის, მაგრამ არა მხოლოდ, წინდები, სპორტული თეთრეული, საცურაო კოსტიუმები, ბოდეები, კბილის დამცავი კაპი, სპორტული წყლის ბოთლები, სასტვენი;
  • ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შედეგად ქარწყლდება მხარეების მიერ წინამდებარე ხელშეკრულებით ნაკისრი ვალდებულებები, ხოლო ის, რაც მხარეებმა მისი შესრულებით მიიღეს, მათ უბრუნდებათ;
  • ხელშეკრულებაზე უარის თქმის და პროდუქციის უკან დაბრუნების შემთხვევაში მომხმარებელს გადახდილი თანხა მიწოდების თანხის ჩათვლით დაუბრუნდება სრულად ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შესახებ მოვაჭრის მიერ შეტყობინების მიღებიდან არაუგვიანეს 14 კალენდარული დღისა;
  • თანხის ანაზღაურება მოხდება გადახდის იმავე საშუალებებით, რომლებიც მომხმარებელმა გამოიყენა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც მომხმარებელი გადახდის სხვა საშუალების გამოყენებაზე განაცხადებს თანხმობას;
  • მოვაჭრე ვალდებული არ არის, მომხმარებელს დაუბრუნოს იმ დამატებითი ხარჯის ასანაზღაურებლად გადახდილი თანხა, რომელიც დაკავშირებულია მომხმარებლის მიერ არასტანდარტული ან მოვაჭრის მიერ შეთავაზებული მიწოდების მომსახურებაზე უფრო ძვირი მიწოდების მომსახურების არჩევასთან;
  • პროდუქციის დაბრუნება/გადაცვლა შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქციას აქვს შენარჩუნებული სარეალიზაციო იერსახე და მასზე დატანილი ქარხნული იარლიყი არ არის დაზიანებული ან მოხსნილი/დაკარგული.

ნაკლიანი პროდუქცია:

  • თუ საქონელი ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა (საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, ფასის შემცირება) ან გავიდეს ხელშეკრულებიდან;
  • მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს, საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს;
  • საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა გულისხმობს მოვაჭრის მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის, სამუშაო ძალისა და მასალების ხარჯების) გაწევას, რომლებიც საჭიროა საქონლის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად;
  • იმ შემთხვევაში, თუ ნივთის მახასიათებლები არ შეესაბამება საიტზე მითითებულ მონაცემებს ან ნივთს გააჩნია თავდაპირველი ნაკლი პროდუქციის უკან დაბრუნებას უზრუნველყოფს მოვაჭრე თავისი რესურსით;
  • მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება ან უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია;
  • მომხმარებელს უფლება აქვს ისარგებლოს ზემოხსენებული უფლებებით, თუ საქონლის ნაკლი საქონლის მისთვის გადაცემიდან 2 წლის განმავლობაში აღმოჩნდა;
  • თუ მომხმარებელმა პროდუქტის ნაკლი მისი მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის განმავლობაში აღმოაჩინა, საწინააღმდეგოს დამტკიცებამდე იგულისხმება, რომ ნაკლი არსებობდა პროდუქტის მიწოდებისას, თუ პროდუქტის ბუნებიდან ან ნაკლის ხასიათიდან გამომდინარე ეს შესაძლებელია. ამ შემთხვევაში მტკიცების ტვირთი SBM Store-ს ეკისრება. თუ მომხმარებელმა პროდუქტის ნაკლი მისი მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის შემდეგ აღმოაჩინა, იმის მტკიცების ტვირთი, რომ ნაკლი არსებობდა პროდუქტის მიწოდებისას, მომხმარებელს ეკისრება;
  • მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლის ნაკლი უმნიშვნელოა;
  • პროდუქციაზე კანონისმიერი საგარანტიო მომსახურება არ გავრცელდება, თუ პროდუქციის დაზიანება გამოწვეულია ფიზიკური ზემოქმედებით და არასათანადო ექსპლუატაციით;